Informativt & ospännande

Idag bär det av till självaste hufvudstaden som vanligt, föreläsning om havsrätt fram till lunch. Sen ska jag sitta på skolan och läsa till fyra-snåret, att hinna läsa ut första boken känns lite optimistiskt, men åtminstone komma en bra bit i den. Vore skönt att ha all litteratur färdig tills på tisdag när seminarierna börjar, det är en kort kurs på 3 veckor, så det finns ingen tid att slappa nu i början. Vilket kanske är bra, vad vet jag :P
Efter det beger jag mig hem till Moster med familj på middag. Tänkte sova där, det är en lång dag i skolan i morgon, det blir fint med kortare väg dit (läs: lite sovmorgon). Sen är ju faktiskt min syster där och arbetar som assistent åt kusinen, roligt :)

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0