MANNEN

Min man har återvänt! :) Igår rakade han bort det mesta av sitt hår, både på huvudet och i ansiktet. Herregud vad snygg han blev, hade nästan glömt hur han egentligen ser ut. Skönt att han är tillbaka, jag började helt klart tröttna på amishskägget och kalufsen på huvudet för det ser fruktansvärt ovårdat ut. Även om han är vacker på insidan den där karln så föredrar jag även en Elinpassande utsida :)

Drömde helt sjuka drömmar inatt. Ni vet ingenting ännu, men jag räddade världen. Har hört att man har brist på bekräftelse om man drömmer om sig själv som hjälte, och jag ska inte sticka under stolen med att jag var väldigt nöjd när jag vaknade. Haha.
På jobbet igår bestämde vi oss för att jag äntligen ska få börja lära mig kundtjänst nu! Dessutom kommer jag att få arbeta där i sommar, uppåt trettio timmar i veckan sa hon. Jag är så glad, det ska verkligen bli roligt :) Sen undrade man om jag skulle jobba imorgon (läs: idag), och jag skrattade ut ett nekande svar. Gick upp i omklädningsrummet, och for ned till lunchrummet igen och utbrast att jag visst skulle jobba! Ibland är hjärnan inte riktigt med, och där stod jag innan och skrattade åt att det faktiskt är bra att ringa innan man sätter upp någon på jobb. Haha ibland är jag virrigare än en nackad höna, kanske borde gå och kolla upp det där...
Livet är lite roligare idag! Ska äta min otroliga soppa till lunch innan jag börjar röja här, kanske hinner jag ner med två omgångar tvätt också om det är ledigt. Tjipp och hej!


Ägnar en tanke åt Jenni, som jag inte känner speciellt bra men som ändå blivit en del av den stora tjocka släkten sen hon träffade Jonas. Och familjen bryr man sig om, så har det alltid varit. Man får vara lite vilsen ibland, och den stora frustrationen av att inte direkt veta vad man ska hantera är inte lätt att handskas med. Men man får ta en sak i taget, det kommer bara bli lättare nu när det slår om till vår. Svaren kommer att komma, vi är fler som väntar på dem.

Kommentarer
Postat av: Johanna

hahaha amish

2010-03-03 @ 18:13:55
URL: http://dirtythings.blogg.se/
Postat av: Jenni

Men gud vad du är fin Elin! Såg inte ditt fina inlägg förän nu. Tack,du är verkligen hur söt som helst! Det är så sant så det du skriver. Du är en klok kvinna! Kram på dig söt!



Tycker helt klart utan skägget jag med ;) haha!

2010-03-05 @ 12:27:14
URL: http://jennir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0