Ny feleton!

Har beställt en ny telefon! Den jag har nu, som jag faktiskt slitit på i två (eller det är nog rentav tre) år behagar bara att fungera då och då. Man blir helt handikappad utan en telefon, och nu har jag våndats i några månader och börjar inse att det händer oftare och oftare att den slocknar och att den lilla lampan på baksidan lyser rött. Har lämnat in den för det en gång, vilket egentligen betyder att jag kan lämna in den igen och de tvingas avhjälpa felet. Men jag orkar inte tjafsa, orkar inte ha ännu en ful lånetelefon i en månad i modell Nokia GammalSomGatan. Så nu blir det en svart LG med touchdisplay! Jag är helt nervös när jag ska köpa nya tekniska saker, för jag kan ingenting om dem och är en idiot vad gäller ämnet i allmänhet. Sebbe har godkänt den, och han säger att den är alldeles lagom för mig. Det går att ringa, lyssna på musik, ta bilder, skicka SMS och MMS. Mer än så behöver jag inte :) Dessutom passar det minneskortet jag har i min nuvarande telefon, vilket är dunder! Det är på 2GB, har aldrig fyllt det, det räcker mer än väl med andra ord. Känns oerhört skönt att ha tryckt på köpknappen, lite ångest eftersom det är en ganska stor utgift relativt andra nöjesinköp. Men det är jag värd :) Min kommer givetvis ha menyer på svenska, eller engelska... Det där är ju rena rama grekiskan! höhö


Kommentarer
Postat av: Jenni

SNYGG! funkar den bra eller ? :)

2010-03-19 @ 12:51:59
URL: http://jennir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0