Onsdag

Underbara vårsol och ny design! Tack för hjälpen Angelica :)
Bett om, och fått, några kloka ord från Magistern, tänkte att han måste ha en hemlighet som med fyra barn (och allt som hör därtill) tycks stråla av energi varje dag! Rutiner är nyckeln, man får helt enkelt se till att bli mer disciplinerad. Träningen är minst lika viktig, verkar inte komma undan, haha. Men sen även (lite skämtsamt) kaffe, det är något magiskt med den drycken. Har ju dragit ned och dricker inte ens kaffe varje dag nu förtiden! Blev ju kopiösa mängder där ett tag under gymnasiet. Lagom är bäst, men jag vet ju inte vad det betyder. Det spelar nog ingen roll hur många tips från coachen jag får, i slutändan är det ju vad jag gör - inte vad jag tänker eller borde göra - som gör någon skillnad.
Ikväll blir det gymmet. Peppar peppar. Sarah är med, mer taggad än någonsin, och det blir som en fördrink på den svettiga fest vi planerar att hålla ett tag framöver :) Härligt!
Tenta på fredag, ångest på den.




- It's called Mansion cheese



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0