Påsk på Stenfalksgränd!

Igår städade vi hela lägenheten, och påskpyntade! Vi har inte så mycket pynt ännu, jag har bara det som jag hade med mig hemifrån som var mitt. Men nu när mamma och pappa flyttar ska vi dela upp allt pynt från Hagvägen och då blir det mer :) Årets inköp är det enorma påskägget på vardagsrumsbordet, jag är uppväxt med ett sådant och tänker föra vidare den traditionen. Mycket godis åt folket! Eftersom både jag och Sebbe är allergiska mot björkriset så har vi inget inne, kanske kommer in någon liten kvist, men än så länge har vi (läs: jag) prytt orkidépinnarna med fjädrar. Kreativitet, kallas det. Haha. Fint va? :)


Kommentarer
Postat av: Kusin johanna

Hahah, du verkar också föra traditionen vidare att börja pynta till alla högtider flera veckor innan det faktiskt är dags ;)

2010-03-23 @ 21:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0