Speechless

Man sitter med näsan i böckerna, det går ganska långsamt och man vill inte riktigt sätta all tyngd på stolen i hopp om att man snart ska få resa på sig. Men egentligen vet man att det inte kommer hända, bara vid sådana tillfällen när man ska fylla på kaffet eller gör saker man inte borde. Det finns ingen mer tid att spilla nu, och förmodligen kommer jag gå direkt till tåget i morgon utan någon sömn i kroppen. Någonstans finns det ett hopp om det ska gå vägen, annars blir det i alla fall ett nytt intryck. Detta är ju min första ordinarie tenta! Så nog går det lite framåt, men det känns jobbigt att ha ett år bakom sig utan resultat. Jag vill vara i toppen, inte hanka mig fram. Oerhörd prestationsångest och just nu så behöver jag ett sommaruppehåll för att få ordning tills det är dags att möta höstens prövningar.
-
Lön på måndag, äntligen. Nog blir man lite lyckligare när det trillar in pengar! Har inte direkt gått och väntat på den, tyckte att jag fick pengar ganska nyligen. Men det är varmt välkommet för det betyder att jag och Ida kan beställa biljetter till Lady Gaga i maj :) Just nu är favoritlåten speechless, den går varm i bloggpauserna. Man kan inte vara på dåligt humör när man lyssnat på Gaga. Det är omöjligt.

Har träningsvärk! :) Minns på den gamla goda tiden när man hade handbollen. Varje termin hade vi träningsläger, och på måndag morgon när man skulle upp till skolan fick man rulla ur sängen... Bästa känslan i världen!

Kommentarer
Postat av: Jenni

Ja du pengar kan man faktiskt bli glad av när det trillar in ibland. Träningsvärk är alltid gött. Synd bara att man är så lat så man skaffar sig den alldeles för sällan ;)



Lady Gaga konsert låter inte dumt du.



Jaa gamlingarna behöver nog ta och vila upp sig i egypten ett tag nu. Tror dom jobbar och stressar och står i. Katarina och Micke verkar då inte göra annat än att jobba på sistone. Så dom mår nog gott av lite semester hela gänget! Synd bara att vi inte har pengarna så vi också kan åka :D den tiden kommer väl den med...



2010-03-11 @ 16:04:06
URL: http://jennir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0