T-day.

Jobbat hela dagen idag, mycket tryck hela tiden och väldigt trevliga kunder. Alla är glada att påsken och vårvädret är här. Härligt! Snackat med både chefen och Anna (som har hand om oss extrafrassar), blir alltid bra bemött när jag tar upp någonting. De hade planer som ännu inte delgivits mig, ska börja kundtjänstträna på mina söndagar istället om jag förstod det hela rätt. Att jag inte fått information om tiden idag, eller om varför mina söndagar var borta var en miss för Anna ville prata med mig först. Så kan det bli ibland! Och nu kan jag också andas ut vad gäller den ekonomiska biten, skönt :)
.
Imorgon blir det Stockholm hela dagen, föreläsning på eftermiddagen till kvällen och sen ska jag möta upp Ida på donken där hon jobbar. Vi ska hem till henne och jag ska äntligen få se hennes lägenhet, det ska bli superkul :) Vi har lite snack att ta igen också känner jag, inte blivit så mycket på senaste.
.
Även räkningarna är betalda. Till skillnad mot många andra tycker jag inte att räkningar medför ångest, jag är stolt över att jag kan betala allting varje månad även om det inte alltid blir så mycket stålar över. Jag har så jag klarar mig, och kan unna mig någonting extra då och då. Sambon och jag har allt vi behöver, och mer därtill. Vardagen är något vi alla borde vara stolta över :)
Saknar Guffa och Eira, mosters små troll, men även svägerskan Malin såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0