TVÅNG § 29 AvtL :)

Världens bästa mamma fyller år idag! Jag var ner till hennes jobb och sjöng för henne, lämnade chokladtårta med grädde och hallon på förmiddagen :)
Sen skulle jag möta upp Sarah på byn, en härlig promenad dit i vårsolen. Hade solglajjorna i högsta hugg, och gled fram med ett leende på läpparna. Väl på stan var jag på jakt efter en liten jacka som jag skulle kunna ha över klänningen jag planerat bära på bröllopet imorgon. Men jag hittade ingen som passade. Inte gick jag hem med svansen mellan benen för det, självklart inte! Jag köpte en helt ny outfit istället! Kan ju inte gå naken, så jag var ju helt enkelt tvungen :D Nedan ser ni resultatet, kommer upp en bättre bild på söndag! Ska ha lockigt hår och de där små blommorna som jag håller framför väskan ska i håret. Även köpt lösögonfransar, så jag får väl gå upp fem någonstans om jag ska få på dem i tid, haha. Kommer bli toppen! :D
Sarah köpte svinsnygga lackleggings (Adam kommer att GILLA, skickade ett sms och sa att han inte skulle kunna hålla brallorna över knäna när frugan har dem på krogen, haha), ett par vanliga svarta jeansleggings och en supersöt blå blus (jag har en likadan rosa, haha)! Hon provade även en jättefin orange klänning, men den var lite för tajt tyvärr. Mycket jobbigt läge, NÄR MAN HAR STORLEK 34. Snygga människa, jag borde hata dig men du är alldeles för snäll för att man ska kunna säga något ont om dig :)

Kommentarer
Postat av: Sarah

Ooh, vilken pudding ;P Du får försöka att inte sno all uppmärksamhet från bruden! Jag hade jättetrevligt idag och tack för de fina orden, du är söt så din lilla tokfia! Kramkram!

2010-03-05 @ 17:16:49
Postat av: Jenni

Snyggt Elin :) Lägg upp mer bilder om du tagit några! Kraam.

2010-03-08 @ 21:30:49
URL: http://jennir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0