Bara tisdag.

Snart bär det av till jobbet, stänger som vanligt charken ikväll och får knalla hem klockan åtta. Funderar på om jag ska kila iväg till gymmet då, det ligger precis bredvid så det kanske är lika bra att passa på när jag ändå är där nere. Vi har ju fortfarande inte fått tillbaka bilen ännu, därför måste jag gå precis överallt (vilket är jättebra, men man får ju inte vara dummare än att man helst inte går i onödan).
Det händer inte speciellt mycket roligt här de närmaste dagarna. Jag håller på att försöka styra om dygnet, vill få bättre snurr på studierna. Pluggar väldigt bra på natten, men kroppen tar enormt mycket stryk och man blir väldigt trött av det. Så ikväll ska jag lägga mig klockan tio, och sen får jag lov att tvinga mig upp vid sju-åtta även om jag inte är pigg. Kan ju sova ett helt dygn om jag får, det är ingen bra verksamhet.
Lagade en oslagbar soppa idag, det är konstigt att man lagar soppa så sällan. Det är gott, enkelt och billigt. Frös in till matlådor, blir en god lunch i skolan någon dag. Har ganska mycket matlådor nu, det är bra. Faktiskt synd att vi har så liten frys för jag får inte plats med allt jag vill. Vi borde väl äta ur den helt innan vi köper nytt nu, så länge vi inte har bilen får ju jag handla när jag varit på jobbet och då köper jag bara det viktigaste för jag orkar inte bära så mycket mer än tre kassar hem. Den där bilen, den är bra att ha.
Ännu ett meningslöst inlägg, livet är inte alltid jättespännande.
Man vet inte riktigt vad som komma skall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0