7 maj

Var på IKEA igår, handlade lite saker som jag gått och tänkt på väldigt länge. Sen blir det ju alltid lite till av någon anledning, IKEA-syndromet slår till igen. Pluggandet gick alltså inte speciellt bra, men runt tio-tiden (efter lyxfällan) satte jag full fart och pluggade väl till framåt tre inatt. Fick åtminstone lite gjort. Har en dum sak för mig att när jag vet att jag inte kommer att få högsta betyg så skiter jag hellre i det helt. Har ju varit väldigt tungt rent personligt den här terminen och resultaten har ju inte direkt blommat. Man tröttnar, ovanpå att energin varit obefinlig. Hur som helst skrev jag tentan imorse, och jag vågar inte säga hur det gick. Kanske klarade jag den, kanske inte. Har inte berättat det ännu, men mina planer är att försöka få göra om terminen. Jag vill satsa, men jag behöver en paus nu med sommaren att få ordning på livet. Sebbe behöver det. Och vi behöver det. Vore skönt med en nystart i augusti.
.
Sebbe har varit på arbetsintervju idag. Lät lovande, och det verkar vara ett superschysst företag. Spännande och intressanta arbetsuppgifter, mål att växa i. Jag håller mina tummar, hoppas ni också gör det. Han behöver det här! För självkänslan, och för att styra upp tillvaron. Måste bara tillägga att han var sjukt snygg inför mötet. Hade snaggat håret, tagit bort skägget nästan helt och klätt sig i finskor, svart skjorta och svart kostym. Kunde ha svalt honom på centralen, men lyckades bärga mig. Haha.
.
Nu när vi kom gem idag så handlade vi, köpte allt till bakningen jag ska pyssla med ikväll. Vi ska ha födelsedagsfika på söndag, och då måste vi ju ha något att  bjuda på. Men nu är jag så trött att jag ska ta en lite nap innan jag drar igång med kökstjänsten. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0