Elefantöra

Sebbe tog kommandot över matlagningen ikväll. Jag blev jättetrött, nästan så jag kände att jag var beredd att lova att om jag fick sova en vecka i sträck så skulle jag vara nöjd för resten av livet. Det var ungefär samtidigt som jag insåg att jag ätit två korvar sedan fredagens lunch - annars enbart fika. Helt sjukt. Hur som helst. Det blev elefantöra (dubbelvikt lövbiff fylld med lök och ost) samt tagliatelle och grönpepparsås. Väldigt gott! Älskar när karl'n tar initiativ, sånt är jag svag för. Bättre än alla blommor i världen. Sen mysade framför SVT play och Så Ska Det Låta. Bra avslut, på bra dag!
.
Måste tillägga att min humor fortfarande är på topp. Kusinens pojkvän hade lagt upp att Norge var ett ruttet land (de bor där) och då kommenterade jag "Hurtigruttet?". Sen skrattade jag högt och länge i köket. Nästan så jag gjorde "grisljud". Sebbe tyckte inte att det var fullt så roligt när jag väl fått tillbaka andan och kunde förklara, men jag tror nog bara att han var avundsjuk för att han inte kom på det själv... Eller vad tror ni? Haha
San Diego 2009


Juldagen 2007

Frankrike 2006

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0