:)

Max har öppnat i Enköping, vi åkte och testade det idag bara för att mamma och pappa skulle göra det. Det var fräscht (eller freescht som jag säger). Donken lär ju få klappa igen nu, de har verkligen urusel service där vilket i och för sig kan bero på att de inte haft några konkurrenter tidigare. Konkurrens är bra!
.
Åkte förbi mamma och pappa för att hjälpa till att ställa upp finglasen i skåpen (de håller på att flytta ju). Sen fick vi två gästsängar, och lite tapeter som vi eventuellt använder i augusti när det är dags att flytta! Jag har inte riktigt bestämt mig ännu, de jag ville ha är det en rulle för lite av. Har ju några veckor på mig att klura ut det där. Men i natt har jag mentalt hållit på med flytten, och igår kväll skrev jag en lista på det jag kom på som vi måste köpa. Vi ska försöka att inte handla så mycket, eftersom de kommer att kosta ändå med tapetsering och takmålning. Vore inte helt fel om det kunde bli lite kosing över så jag kan åka med Ida på en sista minuten i augusti också. Vila upp mig lite. Vet dock inte var jag ska klämma in det mellan jobb, flytt och tentaplugg ännu. Hur som helst älskar jag den här tiden före någonting stort ska hända, när man får gå runt och fantisera och fundera. Tänka och tänka om. Det finns många bra idéer, men oftast fattar man rätt beslut när man väl står där och har allt framför ögonen :)
.
Mannen har haft sin första riktiga arbetsdag idag, och han har nu bokat sitt första möte. Spännande. Han strålar av glädje och det är skönt att se att han mår bättre. Jobb är en bra bekräftelse, dessutom spenderar man mycket tid där vilket gör det oerhört viktigt att man trivs. Tror det här är toppen, sen får han rutiner och han kommer vara trött på kvällarna. Välkommen tillbaka till livet, du förtjänar det bästa av vardagen och snart kan du även njuta av helgerna igen :)

Kommentarer
Postat av: Michaela

Grattis till er nya lght och till flytten..gud så spännande att bo i Stockholm, känns som att det kanske händer liiite mer där än i Enköping ;)



Nu har jag lämnat tavlan och dom ÄLSKADE den!!! Blev en och annan tår som föll ;)

Dom hälsade ett STORT tack till dig och tyckte du var otroligt duktig! Och det vet du ju att jag också tycker :)

Jag har kort som jag ska mejla dig sedan!



Nu är det så tomt på hyllan där tavlan stod (medans jag hade den hemmma) så jag får nog beställa en egen..fast kanske med annat motiv då =P



ang tapeten som du hade för lite av.. (nu vet jag ju inte vad det är för färg eller motiv, eller hur rummet ser ut lr hur mycket som fattas).. men det kan faktiskt vara snyggt att ha en enkelfärgad tapet som en längd ute på kanten, i vinkeln mot den andra vägen lixom... fattar du vad jag menar?? antingen bara på en vägg eller på fler (då blir det ju som att hörnen har en annan färg). Jag tycker det är skitcoolt!

Jag fick designa en visningslägenhet en gång, då gjorde jag så med tapeterna i ett rum, svart enkeltfärgad i hörnen (man kan ju ha vitt eller vilken annan färg som passar bäst till den övriga tapeten)och en annan tapet på resten av väggen.. annorlunda men coolt ;)



Ha det bra, ta hand om dig så hörs vi!



Kramar

2010-05-24 @ 21:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0