Freitag

Idag ska jag jobba :D Inte jobbat på 1,5 vecka nu ju, det känns märkligt! Fick lön idag också, men denna månad blir inte lika rolig shoppingmässigt som förra. Jag ska hålla i slantarna, det enda jag ska unna mig är smink och eventuellt ett besök till frisören.
.
Skulle hälsat på mamma och pappa idag, nu när de har flyttat från huset och landat i "mellanlägenheten". De ska ju bara bo här i Enköping tills deras köpta lägenhet i Uppsala är färdigbyggd våren 2011. Dock hade de glömt att de väntade besök, ingen var hemma. Så kan det gå ibland! Tossiga päron :)
.
Juste! Funderar på brun utan sol, för helvete vad blek jag är. Sublime bronze, någon som testat den? Jag gillar ju den här Dove summeglow annars, men den är inte helt lätt att få jämn. Det är inte snyggt att vara både ett par kilo för mycket och blek, dags att skärpa sig? "Epilata" benen kanske man ska göra också. Jag har helt säckat ihop den här våren. Man får vara glad om jag borstar håret liksom. Haha älskar att överdriva, men jag borde ta hand om mig själv mer - faktiskt. Skönhet skänker glädje till både en själv och andra, hörde jag senast igår av en av Björn Axéns frisörer som var på nyhetsmorgon. Skärpning alla kvinnor! Vi måste lägga mer tid på både inre och yttre skönhet och välbefinnande. Att inte ha tid var ingen giltig ursäkt tydligen... Så där var ju jag rökt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0