Glasögon

Hörrni! Det blir ingen klippning just nu, men vet ni vad det blir för pengarna istället? Det blir synundersökning och nya glajjor imorgon! Det har jag behövt i ungefär ett år nu. Men det är så svårt med glasögon, man ska välja rätt och det kostar en del stålar så man vill inte välja några som man inte använder sen. Been there, done that. Har lagt undan två bågar, ett par röda (lite feministvarning på dem, men eftersom jag är blå politiskt så antar jag att det mildras ut till någon form av lila intryck). Sen ett par svarta, likadana som min pappa har. Jag lånar alltid pappas glajjor när jag är där, de är sjukt bekväma. Så sådana måste jag givetvis bara ha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0