HURRRRRRA

Blev en spontan tripp till Sebbans syster med familj i Flempan. Gillar att vara här, underbara människor! Kanske inte är världens fräschaste imorgon när jag ska till skolan, men det är bara två timmar. Håret som är vant vid att tvättas varje morgon kommer att se ut som spagetti, sen samma kläder imorgon igen som fått sig en och annan lekparksfläck. Fått vara moster i en halv dag, och pratat av mig med vettiga människor. Det gillas starkt.

Sen ska jag även tillägga att SEBBE FICK JOBBET! Han börjar redan nu i veckan. Äntligen snurr på verksamheten! Vårat förhållade har verkligen blivit bättre senaste tiden, efter en djup dal av lång arbetslöshet och andra tråkiga saker i samband med det. Nu vänder vinden, man blir mycket gladare och det är snart sommar vilket kryddar vilket förhållande som helst. Härligt! Kärleken har ju alltid funnits där, men det är något visst när det blommar upp igen efter en tuff period. Man blir lite lätt puckad, sådär så det kittlar till i magen (haha puckad i magen? Jaja, ni fattar). Låt oss hoppas på medvind ett långt tag framöver :) Dessutom är ingen gladare än jag att mannen kommer att gå i skjorta och kavaj fem av sju dagar i veckan. Dreggel. Min alldeles egna Östermalmbrat, haha, han skulle helt klart döda mig om han såg att jag skrev det där. xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0