Ida ger order

.
Möttes av detta inlägg hos en kär vän imorse. Hon är trött på att jag aldrig kan "bara dra iväg" tror jag. Om hon bara visste hur mycket jag vill åka!! Det vet hon, och hon vet också att nu sitter jag och är bra sugen på att bara släppa allt och säga att "Vi åker". Men nu är det ju så att jag vet inte om jag jobbar, om vi ska flytta då och om det ens blir pengar kvar efter det. Det ska trots allt inhandlas en del olika saker, tapetseras och målas. Dock är jag i behov av en semester, och det vore toppen att spendera den med Ida. Denna kvinna gör livet roligare, varje dag. Även om jag mer är sugen på att dra en sista minuten till Egypten eller Turkiet, ikväll borde jag vara ett steg närmare att veta om detta kan bli verklighet :) Tack Ida för att du aldrig slutar vara idébomben själv!! När vi flyttar till Stockholm lovar jag, jag lovar, att du ska börja få tillbaka av allt du gjort för mig senaste 8 månaderna (när jag varit tråkigare än döden en grå novemberdag).

Kommentarer
Postat av: Liiv

Sv: Visst var den :D allt bra?

2010-05-25 @ 14:04:44
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0