Idiot.

Jag blir minst sagt förbannad när folk inte kan bete sig. Att skriva elaka kommentarer, och dessutom vara anonym, i ett samtal där man absolut inte tillför någonting annat än ren idioti får mig att förvånas över människor. Att man tar sig tid att läsa en blogg, att läsa kommentarer på inläggen och att formulera ett svar som man sedan bekräftar med ett skicka. Ett aktivt beslut att sprida dålig stämning, i en annars trevlig och omtyckt blogg. Det är inte alltid man håller med om saker som andra skriver, och en diskussion är ofta välkommen, men inte rena trakasserier. Håller man på med sådan verksamhet tycker jag att man ska gå hem och ta sig en funderare, rannsaka sig själv både en och två gånger. Skärpning!
.
.
Nu var det inte min blogg som råkade ut för det här, men jag kan inte låta bli att brusa upp och säga ifrån. Sprid glädje istället och lägg energin på saker som medför någonting positivt. Det blir trevligare för alla!


Kommentarer
Postat av: sophie

svar: den bästa kommentaren på länge, tack! och dii inlägg med för den delen :)

ja men va bra, då kan du ju ge mig ditt kontonr den 25e då? :)

2010-05-12 @ 09:45:50
URL: http://sophiehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0