Kreativ, själv?

När jag i övrigt känner mig missnöjd med tillvaron och lite misslyckad så blir jag väldigt kreativ av någon anledning. Jag försöker överträffa mig själv, och skapa perfektion. Ett fläckfritt strukturerat resultat ger mig ett lugn och stor glädje. Det där låter ju helt rubbat, som att jag kanske borde checka in på hotell Psyket helst igår. Men vi har alla våra "terapier". För mig är det pyssel och städning. Ida kallar mig Bree Van de Kamp. Men det är också för att jag har ett presentskåp. Där jag lägger presenter som jag köpt om jag hittat något jag verkligen gillar, så får de ligga där tills någon de passar till ska uppmärksammas. Sån är jag! :)
.
Är ni sugna på att se vad jag gjort?
1) Snyggat till ytterdörren lite
2) Gjort om lite i köket
3) Köpt något till hyllan över TV:n
4) Snygg kryddförvaring
5) Stenar med text (som går att tvätta bort, och använda igen)
6) Inhandlat örter och blommor (dock balkongen kvar)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0