R.I.P

Nu har vår andra sköldpadda också dött. Han har inte mått bra alls efter att Nessie dog, så jag hoppas att de är återförenade och har det bättre nu. Personligen känner jag inte jättemycket för sköldpaddorna, jag har bara haft dem i ett år och inte haft något större intresse i dem av flera olika anledningar. Sebbe har inte heller engagerat sig fullt så mycket en djurägare borde. Planen var att skänka bort Kängan, men nu somnade han in istället och jag tror att det var det bästa. Men det är klart att jag är ledsen för Sebbes skull, han hade ändå haft dem i över tio år...

Kommentarer
Postat av: Frida

Ja gud ja, jag kommer ihåg dom där i sitt akvarium i radhuset dom bodde i, i Örsundsbro.



R.I.P

2010-05-31 @ 19:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0