Säter here I come?

Som jag skrivit tidigare så hade jag en barnflicka när jag var liten, Cissi. Vi har fortfarande bra kontakt men ses tyvärr bara några gånger om året. De bor i Säter, hon har tre barn själv nu och det har inte funnits tid för mig att ta mig dit speciellt ofta. Jag menar, jag kommer ju inte ens iväg till Uppsala längre! Men nu har jag, vad jag vet, tre dagar ledigt i juni. Om de är hemma, och allt klaffar kan jag åka dit då tänkte jag. Vore så himla roligt, blir som en minisemester vilket jag är i akut behov av. Gick in på SJ och kollade, lite roddig tur, men för 200kr är det värt det att böka. Har ju dåligt med cash för tillfället (eftersom Sebbelito behövt en hjälpande hand i ekonomin i och med arbetslösheten). Nu väntar jag på klartecken från dalmasarna så att jag kan boka! Och då är det bara åka sen, för de är inte avbokningsbara :)
.
Bild från när jag och Sebbe bilade till dem i Säter aug -08.
.
.
Undrar när hon och Mallen ska gå på Sex and the City 2. Spritter i kroppen när jag tänker på det, vill se den nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0