smånervig

Har möte med chefen imorgon klockan 10 och ska kläcka nyheten om att vi flyttar i augusti, att jag inte kommer att jobba kvar efter sommaren. Jag är lite lätt svettig i händerna...
.
Var ju tänkt att jag skulle jobba där tills jag hade juristexamen. Saker ändras ju, det vet vi alla. Att det nu råkade vara så att vårat liv ändrades inom loppet av en vecka, kunde ju ingen räkna med. Det här var ju verkligen ingenting vi planerat, vi hade inte ens letat bostäder i stan. Men så fick vi ett erbjudande vi omöjligt kunde tacka nej till, som blir bättre för oss på de flesta tänkbara vis. Då får extrajobbet stå tillbaka, eftersom det är något man kan söka nytt. Klart det är tråkigt, som jag sagt förut älskar jag mitt extrajobb här på Coop. Och det är därför jag hoppas att chefen önskar mig lycka till, och låter sig stå som referens på mitt CV för jobbsök på butiker i stan istället. Själv tycker jag att jag gör ett bra jobb, är nyfiken på att lära mig nya saker och är en trevlig prick som försöker lösa de problem som står framför mig. Hoppas han tycker detsamma.
Gamla jobbkläderna, tror detta var 08. Men kan ha varit 07.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag håller tummarna för att det går bra :)

2010-05-27 @ 11:20:56
URL: http://personalvetarstudent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0