Störtskön kväll

Helskön kväll. Åt middag vid halv tio, ingen ordning. Diskade i säkert en timme, hade datorn i köksskåpet och tittade på film samtidigt. Påhittigt tyckte jag! Har dessutom pysslat om i köket, bilder kommer senare. Vi var ner på coopen och köpte två blommor samt lite örter. Imorgon ska jag köpa fyra vita runda underlägg till köket, har bestämt mig nu. Ska även gå ner på lilla Åhléns här på byn och se om de har bokstäverna och stenarna här, annars får jag ta det på tisdag när jag ska in till stan. Är sjukt nöjd med allt jag åstadkommit idag, nu vill jag bara fortsätta plöja av rum för rum. Vi får se om kreativiteten håller i sig.
.
Imorgon ska vi på våffelmiddag hos Moa och Edward, det blir toppen. Slipper laga mat, diska och får extra mycket trevligt sällskap till middag. I övrigt är det tentaplugg, som ska varvas med att vara kreativ. Ska försöka måla lite, men även fortsätta snygga till här hemma. På söndag har vi nämligen öppet hus för att fira Sebbes födelsedag. Då måste det se schysst ut. Ett annat måste är att baka, för att ha något att bjuda på. Ska dock köpa lite färdigbakat, vi får se vad coop har att bjuda på. Tårta blir det troligtvis från Ica Maxi eftersom de har färska. Det blir spännande att se hur jag löser allt detta. Eftersom hela veckan kommer att bestå av massor med plugg, lördagen är det kalas och babyshower/grillparty och sen är det ju söndag... Funderar på om jag ska bjuda hit Mallen på fredag så kan hon få hjälpa mig att baka! Saknar henne, och kan jag inte hitta en lucka får jag väl försöka integrera henne i mina planer. Kanske kan hon färga mitt barr ljust askblond i samma veva. Man vet inte, hihi :)

Kommentarer
Postat av: Mallen

Mallen ska jobba 13 timmar på lördag, och börjar på lördag morgon. Annars hade jag väldigt gärna gjort cupcakes med dig. Hihi. Det är ju kristus himmelsfärd nästa vecka vetja. Tror ja. Då kan det passa bättre :)

2010-05-03 @ 19:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0