Tic tac tuesday

Idag har jag varit på frågestund inför EU-tentan (som var mer som en snabbspolad genomgång). Den var superbra, mycket användbar. Efter det pratade jag med Anna, hon ska hoppa av till hösten nu. Det blir tråkigt, vi kommer bra överens. Men även om hon skulle gått kvar så kanske vi inte skulle gå tillsammans, jag har lite olika alternativ jag klurar på nu. Vet inte vad som är praktiskt möjligt. Meddelar er när jag får rätsida på saker och ting. Hur som helst var föreläsningen på eftermiddagen (som var högst tentarelevant och yada yada) det sämsta jag varit med om. Tog mina böcker och gick i pausen.
.
Ilade ner på stan, äntligen fattat hur stan hänger ihop nu så det tar inte femhundra år att hitta en specifik butik längre. Köpte bara det jag skulle ha, duktig är jag minsann! Väl hemma hann vi inte mer än att äta tillsammans jag och sambon, innan jobbet ringde. Jag skulle ju plugga ikväll, men Emmy var dålig (som i sjuk) och det fanns ingen annan. Hade inte mage att lämna henne i sticket när hon ringde med gråten i halsen. Nästa gång är det jag, tänkte jag, och då vill jag ju att någon ska komma till min undsättning. Sagt och gjort. Jobbade till stängning, första gången själv i kundtjänst. Hoppas verkligen att jag inte glömde något. Men jag tror det gick bra :)
.
Pratat med Sebbes syster nu ikväll också. Vill verkligen åka dit och dricka ett par glas vin, prata skit och träffa mosters troll. Vi har alltid så mysigt. Finns så många jag vill träffa nu. Syrran, Malle, Ida, Cissi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0