Törsday

Inget Stockholm idag, och lite sovmorgon. Idag måste jag göra en seminarieuppgift, som verkade rätt omfattande eftersom uppdraget var 1.5 A4, men jag har ännu inte läst vad som står. Lycka till mig själv med det! Sen ska jag höra av mig till Adam, a dear old friend, så ska vi ta en promenad. Bra initiativ av oss tycker jag! :) Lugn dag hemma med andra ord. Ser fram emot morgondagens veckostäd, det har aldrig varit såhär stökigt här tror jag. Vi har ju knappt varit hemma, märkligt. Är det någon som kommer och stökar till hos oss mån tro? Efter fejjandet ska Sebbe och jag dricka champagne för att fira hans nya jobb och våran utveckling. Det blir mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0