HÅRET?

Vad ska jag göra med mitt hår? Jag är så trött på barret. Ser sliten ut, som om jag inte sovit på fyra år och jag helt givit upp hoppet om att spegelbilden ens ska fastna framför mig. Ungefär, lite överdrivet, men ungefär så. Jag vet att jag behöver klippa mig, men min frisör som jag haft hela livet som var fullkomligt underbar flyttade till Umeå. Har provat en annan, men jag vet inte. Någon som vet någon man kan lita på som är bra? Sen måste man ju ha någon form av plan, fortsätta spara ut jämnlångt? Klippa upp igen? Klippa lugg? Klippa kort kommer jag inte att göra, det går fetbort. Även om mina slitna "toppar" är typ 15cm upp, haha. Det är dags att göra något åt utväxten också, är väldigt sugen på ljus askblond men jag är inte mycket för det här med att färga hela håret. Om jag ska slinga måste det ju passa med det ljusa jag redan har.
.
Såhär har jag sett ut sedan jag var 14... En del bilder mer fagra än andra!


Kommentarer
Postat av: Johanna - mamma till Leia

sv: Eller hur! Det kommer bli väldigt jobbigt att sätta gränser och stå emot :D

2010-05-13 @ 19:18:25
URL: http://johannaostblom.blogg.se/
Postat av: sophie

svar: Jaa, jag hade/har navelpiercing. Tog ut den så frt jag fick veta att jag var gravid, men hålet "sprack" och det blev en liten bristning så tyvärr är hålet super fult nu! :( Provade att ha i piercing för en månad sen typ, men de gjorde rätt ont och så bar jag Nowalie så mycket i famnen så hon slet på den.. Men ska prova snart igen och se om det går :)Kanske jag döljer det fula lite iaf :)

2010-05-13 @ 21:59:04
URL: http://sophiehs.blogg.se/
Postat av: Malle

Tycker du är finast i blont, slingat hår med självfall och liten snelugg. Känns mest DU liksom :D

2010-05-13 @ 23:18:29
Postat av: emma - 18 år med bebis i magen

tycker att du passar bäst i brunt med snelugg :)

2010-05-14 @ 10:04:55
URL: http://emmasc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0