Låna klänning?

Ida ska på bröllop den 11 juni, och har ingen klänning. Jag har massor, nu har jag tagit bort alla vita och den röda eftersom man inte får ha det. Svart går bra, om man kombinerar de med någon färgglad bolero och accessoarer. Tror inte att jag använt någon av klänningarna mer än 3ggr, en del sitter lappen kvar på. Inte för att jag inte gillar dem, utan för att vissa kan jag inte ha när jag gått upp så mycket i vikt senaste året och sen är det inte jätteofta man får tillfälle! Nåja, allting är i behov av strykning som ni ser eftersom jag har världens minsta garderob som de hänger i. Orkade dock inte styrka allt nu, ifall Ida inte är intresserad. Det finns även rosa, silvriga, titanfärgade, guldiga, svart/lila samt vita skor. Även en del kuvertväskor i olika färger.
Gul. Kan knytas på olika sätt. Stl 36-38. Väldigt snygg på med höga klackar!  Går till knäna.
Svart/vit. Band under brösten. Stl L (förmodligen för stor för dig). Går till ovan knäna
Turkos. Band till midjan, spännen till håret. Stl: L (kan vara stor). Går till knäna.
Rosa med paljetter. Halterneck. Stl: M. Går över knäna.
Till vänster: Blank svart. Går till knäna. Stl:M. Till höger: Blank svar vid brösten, matt under. Stl: 38. OBS! Trång i bysten.
Till vänster: Champagne och brun. Silke. Stl: M (Aldrig använd, calvin Klein. Vill helst testa den själv först!)
Till höger: Grå med svarta ränder. Stl: 38. Snygg figur! Går till knäna.
Blank silver upptill, matt nedtill. Stl: M. Går ovanför knäna. Halterneck. "Strass" i bysten.
Rosa. Stl. 38 (eller 36, minns ej). Går till låren. Aldrig använd.
Svart. Stl. 38. Går till låren. OBS! Finns inga axelband.
Blank brun. Skärp till midjan, går att ta loss. Stl M. Finns axelband.
Korall med blommigt mönster. Går till knäna. Finns axelband. Stl M. Väldigt väldigt rädd om den.
Kort (till låren) fräck lila/silvrig. Stl M. Strass i bysten. Knytning i bak.

Kommentarer
Postat av: Nilsson

I likey den chockrosa på näst sista bilden. Bring it on friday, så jag kan testa? Den gula och den randiga är också intressant. Fint ska det vara!

2010-05-28 @ 02:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0