mycket på kartan

Pluggar som en dåre tills imorgon. Tänkte försöka hinna svepa igenom svaren till alla frågor på seminariet. Har en sjukt stressig vecka framför mig! Har valt en seminariegrupp som börjar kl 8 på morgonen av någon anledning, försöker inbilla mig att jag kan bli en morgonmänniska samtidigt som jag drastiskt måste öka på kaffeintaget. Vi får se hur trött jag är på fredag! Ska jobba på apoteket i veckan också, sen är det ju barnvaktstisdag imorgon. Fulle rulle gör mig gott! Även om jag optimistiskt nog trott jag skulle hinna göra seminariefrågor för hela veckan ikväll, tillåt mig skratta.

Kommentarer
Postat av: Daniel

ojoj fullt ös, många pauser nU!

2010-11-02 @ 16:26:59
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0