ångrar mig

Det kliar i mina pysselfingrar! Vi har redan matsalsmöbel, men den är så tråkig! Och liten! Jag hittade de här två på blocket, riktigt snygga. Jag skulle givetvis måla dem vita, och "slipa dem gamla". Båda borden har så att man kan lägga i skivor och ledigt sitta sex personer. Tyvärr ska vi inte köpa något "nytt", men jag ska nog kunna fixa våra! Jag blir bara arg på mig själv för att jag inte tänkte på att det finns massor med snygga begagnade möbler när vi flyttade hemifrån förut! Billigare, snyggare och mer unika! Jag skyller på min generation, vi ska ha allt nytt men ändå så billigt det bara går. Då blir det IKEA's JOKKMOKK-möbel, helt opersonlig men fullt funktionsduglig.
Åh jag ångrar mig! Vill ha dessa vackra insuttna gamla möblerna, vita skulle de bli.

Och hur fin skulle inte den här vara om man Shabby Chickade till den? 250 spänn!

Kommentarer
Postat av: Daniel

att fixa, slipa, måla å trixa själv e ju hur smart som helst!!!

2010-10-19 @ 15:08:31
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0