Bra dag, helt enkelt.

Dagen idag har varit händelserik! På eftermiddagen har jag jobbat extra på Sköndals apotek, kul att testa något nytt! De kommer ringa mig när de behöver hjälp, och förutom lön får jag lära mig hur apoteket fungerar. Perfekt! Roligt! (Jag jobbar givetvis bara med varuplock och liknande, eftersom jag inte har någon utbildning på området).
.
Åkte direkt till möten med vår bostadsrättsförening, som höll på i flera timmar. Det var intressant, jag tyckte att vi fick ut mycket av mötet och jag skulle vilja ge stående ovationer till styrelsen som gör ett väldigt bra jobb. Jag kände mig engagerad när jag gick därifrån. Det är bra, jag hoppas fler blev det. Vi behöver mer engagemang.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0