Driftsproblem?

Tog sjuhundramiljonertusen år för mig att kunna logga in. Blev lite frustrerad och klickade sjuhundramiljonertusen gånger. Mannen trodde inte att det skulle hjälpa, men det är ju lätt att vara sansad när man inte har det minsta känslor involverade. Jag skulle ju faktiskt blogga om något så viktigt som att jag åt morotsoppa till middag. Kort och gott verkar det vara något fel på blogg.se, åtgärda.
Jag vill säga att den såg ur såhär, men det gjorde den verkligen inte. Och som ni antecknar.

Kommentarer
Postat av: sophie

svar: Jo, jag också. Gjorde det för ett par år sen, så då tog jag en bild och fick inte ta nytt..

2010-10-06 @ 22:45:57
URL: http://sophiehs.blogg.se/
Postat av: Frida

ÄNTLIGEN kom inlägget om morotsoppan. Jag satt här och uppdaterade sjuhundramiljonertusen gånger för att kunna läsa om detta. Utan någon succé. Svettades, oroades, grät, slet hår och herregud.. Nu kan jag ÄNTLIGEN gå till sängs med ro i själen, lyckligt vetandes att fina Elin fick sin morotsoppa som inte såg ut ett dugg som på bilden.

2010-10-06 @ 23:03:55
Postat av: Frida

Förresten, det simmar något grönt sjöodjur i soppan. o.O

2010-10-06 @ 23:05:52
Postat av: emman

En sammanfattning av läget: Du är sjuk o har feber och snorar, och igår åt du morotssoppa.. och så gillade du killen i halv åtta hos mig..(ordvitsar är roliga!) Är det något jag har missat? ;)

2010-10-07 @ 14:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0