Irriterande

Folk som inte kan ta saker med en nypa salt roar och oroar mig på samma gång. De flesta av dem dumförklarar andra, för att de ska känna sig smartare, och det kan jag absolut bjuda på. Men jag bjuder inte på att man inte kan skratta åt och skämta om allt, för det kan man. - Om man är vettig nog att förstå när det väl är allvar.
Därför hyllar jag Ica-Jerry, därför klappar jag händerna åt Magnus Betnér och alla andra som skämtar om saker man inte får skämta om. Och därför skrattar jag åt mig själv, som gör precis likadant!

Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Word! :)



Och ja. Jessica Alba-tiden kommer ska du se. ;)

2010-10-19 @ 20:52:50
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0