Mamma och pappa <3

Idag har mamma och pappa varit här hela eftermiddagen och kvällen. Vi har förenat nytt med nöje genom att hinna med alla möjliga saker. Slängt sopor på återbruket, samt producerat nya. Pappa har tapetserat de sista tre våderna på den ofärdiga väggen, han har dessutom satt upp otaliga saker i betongväggar runt om i lägenheten. Eftersom jag såklart vill ha saker just där det är betong. Sebbe har byggt ihop hatthyllan och monterat upp den medan jag och mamma åkte och handlade. Efter det väntade en sen brakmiddag, lövbiffsragu med pressad potatis och rostade rotfrukter. Nu blir det till att däcka i soffan, vi var ju uppe före åtta i morse!
.
Men först måste jag tacka mina underbara föräldrar, för allt de är och allt de gör. Förutom deras sällskap, och all hjälp fick vi nämligen en kaffemaskin och två superfina blommor. Tack! EN KAFFEMASKIN och rättvisemärkta hela bönor! Love it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0