Maria Hartman Lucia 2010


Maria Hartman är inte bara en kär vän till familjen, hon är kandidat i Lucia 2010. Maria är mycket vacker, sjunger gudomligt bra och är oerhört omtänksam - kvalitéer som gör henne till Sveriges Lucia 2010! Ingen älskar julen så mycket som Maria och hennes familj, deras hem är alltid fint pyntat och de har trevliga traditioner som innefattar den gemenskap som hör julen till (Marias pappa bär alltid fluga under sammankomster, och jag är glad att meddela honom att i år är det helt rätt modemässigt! För er som älskar udda anekdoter). Det finns mycket kärlek i och runt omkring henne!
.
Men det är inte alltid solsken, även om hennes leende oftast bländar en när man möter henne. Maria är mycket engagerad i människor med ätstörningar. Hon hjälper dem genom att berätta sin egen historia, och delar med sig av sina erfarenheter på området. Något jag finner beundransvärt, modigt och viktigt!
.
Genom att SMSa lucia maria till 72970 röstar du på Maria, samt stödjer ECPAT (arbetar mot barnsexhandel m.m).
Jag tycker att alla som har möjligthet ska rösta på henne! Jag har redan gjort det.
(Man får rösta hur många gånger man vill, 20kr/sms)
.
Marias blogghttp://www.lucia2010.se/maria/
Kandidatinformation: http://www.sverigeslucia.se/kandidater10/maria.shtml

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0