Önskelistan 2010

Jag skrev just en önskelista! Fyller ju tjugo år lagom till jul och julklappar, och för en gångs skull vet jag vad jag önskar mig. Jag har en känsla av att jag inte ätit tillräckligt med grönsaker för att Tomten ska tycka att jag förtjänar alltihop - men man får önska sig så mycket man vill! Allt är i sin rätta utformning (den jag vill ha), utom porslinet, därför önskar jag mig presentkort för jag kan inte bestämma vilken färg förrän jag står i affären. Det lutar mot rosa dock, förvånansvärt nog! :)

Men mest av allt önskar jag mig en jul med familjen, det är ovärderligt. Klyschigt men sant.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Hoppas du får allt!!!!

2010-10-08 @ 18:40:45
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Michaela

Ska du rulla fram på inlines på stockholms gator..?! Det skulle jag aldrig vågat mig på!! Fatta att dra på arslet utanför något café med uteservering ;) haha, eller inte kunna bromsa och få sikta på ett skyltfönster för att få stopp =P

Men du kanske är duktig :) det är inte jag...som du kanske förstår av mina farhågor här ovan!



Mateus servisen är såååå fin. Jag gillar faktiskt den bruna färgen, i kombination med den rosa. Jättefint!



Jag hoppas du får allt, trots missen med grönsakerna. Kanske kan du hetsäta lite nu på slutet och kompensera lite ;)

2010-10-08 @ 21:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0