Kändis i lekparken

Under cirka trettio minuter idag har jag agerat två-barnsmamma! Inga problem. Men om man var det dygnet runt, året runt för all framtid, skulle nog ett och annat grått hårstrå sticka fram. Jag älskar barn, och det är tur att hårfärg förmodligen finns att ladda ner när det är dags för mig, Golden Praline 2.0 liksom.
.
I lekparken hörde jag en bekant röst. Jösses tänkte jag, helt omodernt, har jag oanade kontakter även på Mälarhöjden? Riktigt så häftig var jag inte. Det var ju Maria Lindström, ni vet hon i Stockholm Boogie och Skilda världar! Vet inte hur många gånger jag tänkte: glo inte. Var normal. Men glo inte rå! Sedan fylldes min kropp med jag-är-en-lantis-och-tycker-att-Bkändisar-är-svincoola-bara-för-att-jag-står-två-meter-ifrån-fnitter. Jag menar hon är så känd att jag trodde att hon var med i Nya Tider, fatalt misstag. Må jag bli förlåten.
Den där Jennifer, vilken skata hon var.
Vad minns du?

Kommentarer
Postat av: Daniel

hehehe henne minns jag från Livet är en schlager & skilda världar. Hon e ju som en gudinna för mej! ;) Inte undra på att du blev lite pirrig!;)

2010-10-01 @ 13:20:26
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0