MANGÅRDSVÄGEN PART VI - SOVRUMMET TAPETSERAT

Jaha! Då har pappan varit här halva dagen och vi har gjort klart sovrummet. Det är nu superfint på väggarna, tapeterna var lovely. Dock var det lite olika vit i fondväggen och i övriga rummet, men det var helt klart en sådan feng shui kombinerat med design utarbetad plan redan från början. Givetvis. Jag är nöjd, och jag kan också väldigt stolt skriva in i mitt CV att jag kan prata samtidigt som jag kladdar lim på (allt i närheten av) tapeterna. Och sedan även hålla i tapeten längs ned och meddela ovanstående om hur mycket tapet det är till övers där nere på botten. Jag har svårt att tänka mig att pappa hade klarat sig helt själv, såhär i efterhand. Förmodligen var det därför han kom på den briljanta idén att vidarebefordra mig till slipning av skarvarna i hallen, redan efter första väggen! Imorgon tar vi oss an kök och hall, hoppas vi hinner. Är som ett litet barn på julafton, en dregglande hund före middag, en datanörd när strömmen går igång efter strömavbrott, en godisjunkie på godisstoppen... Ja, ni fattar, jag vill ha resultatet. Nu. :)
.
.
Psst. Internet dummar sig - bara så att ni vet. = Inga bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0