Veckoslut

I lördags var vi på middag hos Moster. Kusinen hade lyckats hålla hemligheten att det skulle komma överraskningsbesök för att fira min Morbror som fyllde år i veckan! Inte dåligt, med tanke på att jag snart är tjugo och inte kan hålla en överraskningshemlighet mer än typ tio sekunder. Jag sprängs direkt, min hjärna får en sådan TRYCK-INTE-PÅ-KNAPPEN-JAG-MÅSTE-TRYCKA-PÅ-KNAPPEN-TVÅNGSTANKE. Denna gång visste jag inte att det var överraskning förrän vi klivit innanför dörren, vilket kanske var det absolut bästa med tanke på ovanstående.
.
Ikväll var vi på middag hos Sebbes plastsyster, vi bor ganska nära varandra nu nämligen! Jättemysig middag, och Cornelia (två år) visade mig hur man bygger tågbana. Riktigt bra arbetsledare, kanske kan hon starta ett företag som kan sätta lite tryck på SJ i framtiden? Pappa hennes har just köpt ett apotek, så det är inte omöjligt! Om hon inte blir prinsessa förstås, det kan man ju aldrig veta! Lilla William (3 månader) höll sig vaken under hela kvällen, tills han kan kuta runt arbetar han sig trött med att ge mamma tvättjänst. Mycket varierande arbete - du kan både dregla och kräkas för att komma långt!
Nihilarian avslutar veckan med ett osminkat egofoto av bästa kvalitet a la mobilkamera

Kommentarer
Postat av: Frida

Jättefin bild :)

2010-09-27 @ 08:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0