20 december 2009

Nu är födelsedagen över, den bara flög förbi med ett trevligt friskt vindslag. Mamma, pappa, syrran, Tova (hunden), Sebbes mamma och Sebbes styvpappa var här på fika. Hade ordnat med tårta och en herrans massa andra godsaker dagen till ära. Blir inget stort kalas i år, finns varken tid eller ork till det, utan det får bli nästa år när jag fyller jämt :) Fick presenter, den bästa var en Björn Axén-hårtork med tillhörande vårdande kräm till håret. Min förra hårtork brann upp, och jag vill ju inte komma med blött hår på julafton! Efter ett två timmar långt bad nu i kväll, silkpeeling och en halv flaska hudlotion så testade jag min nyfunne älskare. Håret blev helt gudomligt mjukt av krämen och fönen var det ett sjujäkla drag i :) Kan även använda mitt guldhjärta jag fått av Sebbe igen, han köpte nämligen en ny kedja till den då den förra gick sönder förra veckan. Tack för det och tack underbara Syster för allt fint :)


Kommentarer
Postat av: Nilsson

hey you, vad smal du är! sluta upp med det, jag trodde vi skulle in i fördärvet tillsammans?!

2009-12-21 @ 08:13:49
URL: http://pecadora.blogg.se/
Postat av: Elin

Tack så hjärligt för att du tycker det :) Själv känner jag ganska påtagligt att jag ökat 8 kilo sedan maj månad. Men säg inget ;)

2009-12-21 @ 11:26:44
URL: http://nihilarian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0