Dan för dopparedan

Kom hem från Ida vid lunch, trött som ett åbäke eftersom vi fortfarande var uppe i ottan. Tack fam. Nilsson för födelsedagspresenten, det var inte nödvändigt, men väldigt rart :)

Kvistade förbi byn och inhandlade lite extra julklappar för att jag kände mig snäll :) Nu ska det sättas upp tavlor i vardagsrummet, tvättas och sen bär det av till arbetet. Ska till sängen utan att passera gå när jag kommer hem strax före elva, för att vakna utvilad i morgon! Åh jag längtar! Sebbe och jag ska ha lussebullefrukost i soffan först med morgonpaket innan vi åker till svärmor och hjälper till med vad som hjälpas till med kan. Efter julfirandet med den sidan, blir det med den andra sidan - min familj. Inte alla som hinner med båda, men i år gör vi det! :)


G O D   J U L  &  G O T T  N Y T T  Å R !


Önskar speciellt till Ida att hon får ett bra avslut på dagen trots den dåliga morgonen.

Kommentarer
Postat av: Nilsson

2009-12-23 @ 21:08:43
Postat av: Nilsson

(F)

2009-12-23 @ 21:09:04
URL: http://pecadora.blogg.se/
Postat av: Angelica

Tack, vilka bra tips! Hoppas på att kunna dra ner hyran med en tusenlapp om/när jag får tag på en riktig studentlägenhet, för dom kostar runt 2000 kr. Då ska jag fixa med försäkring också :)



Vi vill ha en bebis, fast inte nu. Inte för åldern men för att vi inte bor ihop och sånt. Men jag räknar med att det inte ska dröja mer än 4 år till, så hinner jag plugga klart. Ni då? Hehe



Ha en bra jul! :)

2009-12-24 @ 09:44:35
URL: http://aggeliki.blogg.se/
Postat av: Elin

Vad bra! Jag har ju lite erfarenhet nu efter att ha flyttat hemifrån, bara fråga om du undrar något så får vi väl se om jag kan hjälpa till :)



Okej! Det lät som att ni ville ha en liten knodd redan nu på inlägget. Blev lite chockad, dels med tanke på er "situation" dels att du ska börja plugga. Det kommer när det kommer :) Jag vill jättegärna ha barn, det är något jag verkligen drömmer om att få uppleva. Men jag vill utbilda mig först, komma in i arbetslivet och få en ring på fingret. Så känns det just nu, fast saker förändras ju! Både jag och Sebbe vill ju ha barn, så det känns skönt att vi är på samma planhalva eftersom det är väldigt viktigt för mig.



God jul!

2009-12-24 @ 23:20:18
URL: http://nihilarian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0