Lördag.

Jobbat hela dagen, haft ont i armen efter sprutan och mått lite konstigt. När jag kom hem lagade sambon mat, jag var helt död så det var verkligen skönt att slippa göra något. Det blev riktigt gott, som alltid. Senare på kvällen tänkte vi att vi skulle mysa lite framför TV:n, men varken Madagaskar på svenska eller Robinson var något att hänga i julgranen. Slutade med att vi gick och duschade, i säkert 45 min, så att det blev blött i taket och droppade ner som strilande vårregn när vi klivit ur. Fick ta golvmoppen och torka taket, haha. Nu mitt i natten har vi gjort knäck helt impulsivt, ser sjukt gott ut! Känns bra att göra lite saker tillsammans, prata, umgås, ha roligt och hjälpas åt. Det betyder mycket. Alldeles för lätt att glömma bort att ta hand om varandra i vardagsstressen. Ljusen är tända på vardagsrumsbordet och om jag får bestämma somnar jag ganska snart och får sova en hel natt för första gången på väldigt länge...

Livet känns lite lättare för en stund, men vi har en lång väg att gå. Allt kommer tillbaka, det kan vi vara säkra på...

Kommentarer
Postat av: emma

"en facebook tummen upp, gillar"

2009-12-06 @ 21:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0