Sista dagen

Nu är det till att ta sig i kragen och skriva så att tangentbordet glöder. PM i civilrätt 1 ska in i morgon, jag ska skriva en rättslig analys av arbetsgivarens möjligheter att genomföra narkotikatest på anställda. Om jag var mitt vanliga jag skulle jag säkerligen ha massa åsikter i frågan och engagerat mig aningen mer, men som det ser ut nu så vill jag mest ha en någorlunda schysst hög med papper att lämna in i tid. Självfallet vet jag att jag ljuger för mig själv och innan den här dagen är slut så kommer jag ändå ha åsikter i frågan och förmodligen posta dessa här på bloggen.

Laddat med en höjdarfrukost, glögg, pepparkaka och lussebulle. Det borde göra susen!
PIP PIP PIP - Kör!


Min egen bild ville inte fungera, så här är ett resultat av google.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0