50-11:e försöket

Ja, men då var det dags att köra igång med bloggandet - igen. Förhoppningsvis ledsnar jag inte efter två veckor denna gång! Tänkte skriva om mitt liv, kanske inte dra det så långt att jag talar om vad jag har på mig och äter till frukost dagligen, utan helt enkelt lite vad jag pysslar med!


Spenderade första fem timmarna av dagen på akutmottagningen i Enköping. Kom dit med svårt att andas och ont i lungan, kom hem med smärtstillande. Blev en eftermiddag sovandes med sambon i soffan, han var lika trött som jag och hade inte riktigt räknat med att gå upp klockan åtta en ledig dag. Hoppas jag är bra nog att börja tentaplugga i morgon, mindre än två veckor kvar nu. Känns som ett enda snurr, vi har hunnit med så mycket sen i augusti, var ska man börja? Stress


Kommentarer
Postat av: Sarah "Hurtkompis" ;)

Fick du reda på vad som var "fel" med magen/armen? :o

2009-10-22 @ 23:44:07
Postat av: Elin

Ja, jag har en irritation i lungsäcken!

2009-10-22 @ 23:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0