Behövde en vecka.

Det har gått en vecka, och jag tror inte att jag behöver mer tid för att inse att det är givande att inte sitta vid datorn mer än en liten stund i taget. Har följt en del bloggar under tiden, och kollat facebook någon enstaka gång. Det räcker. Har fullt schema nu, bara att sätta igång, och det blir faktiskt mer tid till annat när man inte fastnar framför skärmen hela tiden! Håller dessutom på att skissa på tavlor till bebisar, Alexandra har beställt en till Neija och hennes kompis  vars dotter heter Nowalie var eventuellt intresserad också. Gjort några förslag, sen får de komma med egna idéer också såklart. (Det här bilderna är ritade med pennor på vanligt papper, tavlorna kommer att målas med oljefärg på duk). De små texterna kommer att göras mer raka, och kanske i lite annorlunda typsnitt, har inte använt linjal på skisserna. Vad tror ni? :)

Kommentarer
Postat av: Malle

Superduperfina ju! Talang!

2010-04-12 @ 19:40:14
Postat av: sophie

svar: Hej! :) Ja precis, Nowalies namn, ett hjärta och den texten. Jätte fina tavlor! Jag älskar den Neija fick av dig!

Kanske ska fråga vad du vill ha för en tavla? :)

2010-04-13 @ 08:27:27
URL: http://sophiehs.blogg.se/
Postat av: sophie

svar: Absolut, det tror jag med :) Åh väntar ivrigt på att få se den :) Så du vet så gillar jag ljusrosa, heeh.. Ja men ungefär samma stuk som Neijas, love it!



Det var ju ingenting, så duktig som du är :) du kan väl lägga upp förslaget sen på bloggen så kommer jag in och kikar :D

2010-04-13 @ 14:55:51
URL: http://sophiehs.blogg.se/
Postat av: Lisa

SHIT VA FINA <3

2010-04-14 @ 15:57:18
URL: http://jinandjang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0