Hollywoodfruar

De bor i lyxvillor i Hollywood, är gifta med någon välbärgad man och blonderar håret. Den ena går inte utan läppstift, den andra lämnar aldrig sin fräckhet hemma. Det pratas skånska som varvas med engelska sayings. Deras största problem är vad de ska ge väninnan i present, eftersom hon har råd att köpa precis vad hon vill. Och tack vare uppståndelsen kring pantertanterna söker man efter en assistent, och får ännu mer publicitet. Man är så in i norden populär att man får sändningstid med eget program klockan tre på julafton i ett tapper försök att konkurrera med Kalle Anka. Det är ganska fränt, att så många fascineras av några svenskar på andra sidan havet. Själv sparar jag mina måndagskvällar, och alla andra kvällar de visar sig i bild. Inte för att vara den motstridiga som oavsett vad det gäller ska göra tvärtom, bara för att, utan för att jag inte funnit något intresse i saken. Inte heller vill jag låta som Markus Birro och säga att de är trasiga själar som livnär sig på skandaler och upptåg i en förvirrad värld. För jag tycker att de verkar ha ett underbart liv. Nej, jag vill bara att det ska bli torsdag och ännu ett avsnitt av lyxfällan där man kan gotta sig i andras bedrövelser och dumhet.

Kommentarer
Postat av: sophie, nowalies mamma :)

svar: haha ja du verkade lite bitter :P Gör så!

2010-04-20 @ 14:52:02
URL: http://sophiehs.blogg.se/
Postat av: Michaela

Hejsan!

Guuud vad fina tavlor du gör! Jag är intresserad av att beställa en tavla av dig..har du någon mejladress jag kan nå dig på?

2010-04-20 @ 18:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0