Tildes skiss

Det här är en riktig utmaning! Emelie ville ha en sovande bebis, med en man och en kvinnas händer som håller den. Har inte hållit på så mycket med kroppsdelar/människor tidigare, och den här skissen tog en stund att göra. Nu ska den först upp på duken, och sen målas! Vi får se hur det går, jag får ta ett djupt andetag. Har kommit överens med Emelie om att jag inte skriver någon text förrän hon godkänt målningen, ifall hon inte blir nöjd. Jag håller tummarna! (Det här är ett exempel på en sån tavla som tar mycket tid)
.
Vad tycker ni om min första "riktiga" bebis?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jättefin! Du har fattat hur jag menade :) Det enda som jag kom att tänka på var att det skulle stå "tryggade" borg och inte tryggande! Annars är jag jättenöjd!

2010-04-22 @ 21:07:52
URL: http://tildelinnea.blogg.se/
Postat av: Sarah

Eeelskade barrrn xD

2010-04-23 @ 16:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0