DRIVERS LICENSE

Sambon ringde nyss. Mitt körkort har kommit! Men det kom hit till Enköping? Trodde det skulle komma till Stockholm eftersom vi bor där? Så nu ska jag åka till posten imorgon och se om jag kan få hämta ut det enbart med hjälp av legitimation (och inte det där pappret), kanske om jag slår på charmen? Helt underbart att slippa släpa på passet ju! (Mitt ID-kort gick ut för 1 ½ år sedan, och då tänkte jag "men jag tar ju ändå körkort snart". Snåljop och segpropp som man är fick man därför släpa på detta gigantiska pass tills man fick tummen ur arslet, haha). Att ta körkort är bland det bästa jag gjort i mitt liv, det är ju skitballt (och bekvämt)!
Sidospår:
Tänk om man var lika fyndig som de på Ahlgréns...
1) Det finns bara ett sätt att stoppa dem - i munnen!
2) Rosa Rattar (Bröstcancerfondens kampanj) Min absoluta favorit
3) Doftgranar till jul
4) Ahlgréns - Sveriges mest köpta bil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0