Sushi sushi suuuuushii

Nu har jag beställt tandblekning! En del av er tänker att det är onödigt, andra att det inte fungerar eller är skadligt och någon enstaka tycker det ska bli intressant att se om det blir någon skillnad. Vi är födda till att se skeptiskt på saker, så därför måste jag testa detta. Det kanske funkar? Och då skulle mina piggar bli supersnygga. Den som lever får se. Bilder kommer givetvis läggas upp när den dagen är kommen.

Imorgon blir det Uptown, även kallat Uppsala. Har knappt varit där sedan sista dagen på Coop Forum Boländerna, det är tråkigt att det blivit så. Jag älskar verkligen den staden, mysig och inte för stor (trots att den är Sveriges fjärde största). - Men det finns allt. Klart jag gillar stressen och det hektiska med Stockholm, men är man "bonde" så är man. Ska träffa min syster, som är lite putt på mig för att jag inte hälsat på i hennes lya. Vilket jag givetvis förstår, nu förtiden har jag aldrig vägarna förbi Uppsala och inte heller några ärenden där vilket resulterar i att tid måste avsättas. Vi ska gå på stan, fika och sen när hon måste åka på ett möte så äter jag asiatisk buffé med Johanna E, Mellie och Malle. Äntligen sushi, jag bara avgudar sushi men eftersom det inte är många jag känner som gillar det så äter jag det alldeles för sällan. Och när jag står där i studentlunchan så väljer jag såklart den där baguetten för trettiotvå riksdaler iställer för sushibrickan för det dubbla. Min snåle fan. Vad som bör tilläggas är ju att sushi ska ätas på restaurang, så att jag är fattig och snål hör egentligen inte hit. Inbillar jag mig.



När jag blir stor ska jag bli Agent Leroy Jethro Gibbs, detta är smultronet ur en konversation mellan honom och Tobias. Gissa vem som är vem.

"It's a big deal for you to let me drive your car, isn't it?
- Well, uh, you've already slept with my wife..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0