"Gå inte i taket nu"

Jag får ett mail av en av mina bästa, skriver att hon är vilsen (tappat bort sina medresenärer) i världens sjunde största land till ytan och har ingen telefon att tillgå - eller hotellnycklar. Strax efter ber hon mig att inte gå i taket.Inte gå i taket? Såklart inte, klart jag behåller lugnet. Eller inte. Har SMS:at hennes färdkamrater och väntar febrilt på svar att de återfunnit varandra. Det är inte som att denna kvinna inte reder sig själv, men nog har jag gnagt ner naglarna maximalt ändå... Inte gå i taket, du är för rolig du. Det skulle du säga även om du fått ena armen avhuggen och hade pesten, men du ser alltid till att reda dig. Precis som jag alltid oroar mig. Nåde dig om du inte kommer hem kry och i ett stycke!
.
Simma lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0