Min rastlös känner ingen gräns!

Fyra timmar har jag varit vaken första dagen på mitt sommarlov, och nu är jag rastlös. Nu när man kan sova en hel dag eller bara kolla på film fast solen skiner så är det inte lika lockande längre. Jag vill göra något, och det är nu! Kan inte åka någonstans eller göra något som kostar pengar eftersom man knappt fick något över denna månad (Tack och lov kommer lönen om en vecka) Så nu ska jag rensa garderoben har jag bestämt, det är gratis och bra för en rastlös själ. Den är överfylld, och det ligger saker precis överallt. I dubbelskåpen, i hurtsen och i lådan under sängen. Det finns mycket jag inte kan ha, och mycket jag aldrig använder. Ändå rensade jag ur flera stora kassar när vi flyttade hit för ett år sedan. Man samlar på sig. Jag handlar inte mycket längre, förr var man ju galen. Kunde inte gå på stan utan att köpa med något fint hem till garderoben. Enda skillnaden nu är väl att jag inte går på stan hela tiden, haha. Men nog hänger det med saker när jag väl är där, hoho. Hundra skor har jag också. Vi vill ha så lite som möjligt att flytta i augusti. Men mina skor får lov att få plats, ingen rensning där inte.

Kommentarer
Postat av: Johanna

jag ska nog ge dig en kurs i lathet ska du se ;) vad sägs om grillning nån dag innan midsommar? på måndag (14 juni) åker jag och melina till ida och hälsar på, du kanske också ska dit?

2010-06-07 @ 15:21:33
URL: http://dirtythings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0