Sofflockets bekännelser

Ibland önskar jag att jag hade en balans i kroppen, ett slags mellanläge. Men det finns inte. Nu har jag legat på sofflocket flera timmar under denna soliga dag (jag vet, må gud förbarma sig över mig). Sen när kvällsingen smyger sig på får jag energi och ska göra allt på samma gång. Helst slipa och måla om alla möbler samtidigt, städa det läskiga förrådet, planera inredningsdetaljer, röja vår war zone till lägenhet, studera, gå till gymmet. Ja, ni vet, allt som man borde göra de få dagar man är ledig. Observera dagar, inte kvällar och nätter. Inte jag! Jag ska göra allt, när det är otid och helst ha uttalat ett "imorgon" för mycket! Sån är jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0